کشف جسد تکه تکه شده در یک گاوداری در مشهد + عکس ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درس دانش آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳) یک‌میلیون تومان متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان کشوری واریز می‌شود، اما برای بازنشستگان تأمین اجتماعی، نه (یکم مرداد ۱۴۰۳) چند راهکار مناسب برای تحمل راحت گرمای شدید این روز‌ها تصادف دو خودرو سنگین در بزرگراه مشهد _ باغچه یک کشته برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) تب، سردرد و بدن درد مهمترین علائم بیماری تب دنگی است چه عواملی زمینه‌ساز انسداد سینوس‌ها و ایجاد بیماری سینوزیت می‌شوند؟ فعالیت ۹۵ خانه نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست در خراسان رضوی افزایش ۱۹ درصدی بارندگی‌ها در کشور نسبت به سال آبی گذشته اعترافات قاتل سنگدل به قتل نگهبان گاراژ با ضربات سنگ دستگیری فالگیر شیطان‌صفت به جرم آزار و اذیت زن جوان دستگیری متهم به قتل مسلحانه مدیرعامل شرکت ساختمانی در سهروردی پنج کشته و سه مصدوم بر اثر حادثه رانندگی در لرستان+تصویر (۳۱ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عربستان دنبال اسکان ۲ میلیون زائر در فصل آتی حج است

  • کد خبر: ۲۰۸۹۴۳
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
عربستان دنبال اسکان ۲ میلیون زائر در فصل آتی حج است
مقامات عربستان سعودی اعلام کردند طرحی برای اسکان تا ۲ میلیون زائر در فصل آتی حج در مکه در حال انجام است.

به گزارش شهرآرانیوز «اسامه زیتونی»، سخنگوی شهرداری مکه با اشاره به اینکه انتظار می‌رود در سال جاری تعداد زائران حج نسبت به سال گذشته افزایش یابد، اعلام کرد: مقامات این شهر قصد دارند مجوز چهارهزار ساختمان با نزدیک به ۵۰۰ هزار اتاق که حدود دو میلیون زائر حج را در خود جای می‌دهند، صادر کنند.

بر اساس آمار‌های رسمی، حدود ۱.۸ میلیون زائر در موسم حج سال گذشته شرکت کردند، که نشان‌دهنده بازگشت تعداد زائران به سطح قبل از همه‌گیری کروناست.

به گفته این مقام مسئول مکه، تاکنون مجوز یک‌هزار ساختمان برای اسکان زائران در مکه موسوم به پایتخت مقدس صادر شده و تا پایان ماه رجب، زمان برای دریافت مجوز وجود دارد.

عربستان سعودی طبق یک استراتژی جدید، مقدمات اولیه مراسم حج امسال را که قرار است در ماه ژوئن (اوایل ماه ذی‌القعده برابر با دهه سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) برگزار شود، آغاز کرده است.

مقامات سعودی از پیش قوانینی را برای حج آینده تعیین کرده‌اند که بر این اساس در موسم حج جدید، دیگر مکان خاصی برای کشور‌ها در اماکن مقدس در نظر گرفته نمی‌شود.

«توفیق الربیعه»، وزیر حج عربستان اعلام کرده است کشور‌هایی که قرارداد‌های زودهنگام منعقد می‌کنند، در اولویتِ اختصاص مکان مناسب در اماکن مقدس خواهند بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->